Pyhän ystävä voi voittaa oman tunturin

Pitkään hiljaiseloa viettänyt Pyhätunturi on uudistanut ilmeensä, markkinointinsa ja palvelukonseptinsa kokonaan.

Suomen ekologisimmaksi laskettelukeskukseksi tähtäävä Pyhä ei halua olla suurin eikä kaupallisin.

"Pyhä ei ole kaikkea kaikille. Mutta ystävilleen se on kaikki kaikessa. Pyhä on maaginen paikka, ja tämän tunturitunnelman haluamme säilyttää myös tulevaisuudessa" kertoo Pyhätunturi Oy:n myynti- ja markkinointijohtaja Kristiina Kukkohovi. "Nyt myös visuaalisuus ja kommunikaatio on viimein saatu vastaamaan Pyhän tunnelmaa." Pyhän viestintä korostaa aitoa kokemusta, syvempää yhteyttä luontoon, itseen ja ystäviin.

Pyhä syntyy ystävistä -kampanjateemaa toteuttaa myös Voita oma tunturi -kisa. "Oman tunturin voittajalle on luvassa huikein tunturikokemus ikinä. Voittaja saa tuoda huhtikuussa parhaille keväthangille 30 ystäväänsä, joille kaikille tarjoamme majoituksen, hissiliput ja välineet käyttöön" kertoo Pyhän tapahtumatuottaja Jusu Toivonen.

Uudistunut brändi näkyy niin verkossa, televisiossa kuin tapahtumissa ja radiossakin. Radio Helsingin kanssa toteutetut Tunturiklubit tuovat Pyhälle kerran kuussa tunturifiilikseen sopia artisteja ja dj:tä.

Brändiuudistus jalkautuksineen toteutettiin yhdessä konseptitoimisto Merikallio&Sonin ja designtoimisto Agency Leroyn kanssa. Digitaalisesta tuotannosta vastasi Agency Leroy ja mediasuunnittelusta Virtamedia.

Pyhän 51. talvikauden virallisia avajaisia vietettiin 4.-6.12.2015 ja hiihtokausi jatkuu 1.5.2016 saakka.